FAQ

Κάντε κλικ στην ερώτηση που σας ενδιαφέρει και δείτε την αντίστοιχη απάντηση.


1. Ποιά πιστοποιητικά είναι αποδεκτά για την αποστολή ή την παραλαβή εμβάσματος;


Απάντηση:

Για αποστολές ή παραλαβές εμβασμάτων αξίας μέχρι 15.000 € τα αποδεκτά πιστοποιητικά είναι τα εξής:

- Ελληνική αστυνομική ταυτότητα
- Ελληνικό διαβατήριο
- Ταυτότητα πολίτη Ευρωπαϊκής Ένωσης
- Διαβατήριο ξένου υπηκόου
- Άδεια παραμονής αλλοδαπού
- Δελτίο ταυτότητας πρόσφυγα ελληνικής έκδοσης
- Ταυτότητα ομογενούς
- Ταξιδιωτικό έγγραφο

Για αποστολές ή παραλαβές εμβασμάτων αξίας μεγαλυτέρας των 15.000 € χρειάζονται επιπλέον τα εξής δικαιολογητικά:

- ΑΦΜ του συναλλασσόμενου, πιστοποιημένο
- Διεύθυνση κατοικίας του συναλλασσόμενου, πιστοποιημένη

Σημείωση: Η πιστοποίηση γίνεται από λογαριασμούς ΔΕΗ ή ΟΤΕ ή ΕΥΔΑΠ κτλ.



2. Πώς μπορώ να μάθω αν πληρώθηκε το έμβασμα που έχω αποστείλει;


Απάντηση:

(i) Πρόκειται περί εμβάσματος cash to cash

Για εμβάσματα cash to cash τηλεφωνείτε στο 2105202330 ή 2105202332 όπου σας ενημερώνουν αν το έμβασμά σας έχει ήδη πληρωθεί ή όχι.

(ii) Πρόκειται περί εμβάσματος cash to bank:

Για εμβάσματα cash to bank τηλεφωνείτε στο 2105234402 όπου σας ενημερώνουν για την ακριβή ημερομηνία πίστωσης των χρημάτων σας σύμφωνα με την απόδειξη πληρωμής της συνεργαζόμενης με την KMT τράπεζας.



3. Έχω στείλει έμβασμα με την υπηρεσία cash to cash και θέλω να αλλάξω το όνομα του παραλήπτη. Μπορώ;


Απάντηση:

Αν το έμβασμα είναι ήδη πληρωμένο προφανώς δεν μπορείτε. Στην περίπτωση που δεν έχει πληρωθεί προσέρχεσθε στο κατάστημα αποστολής της KMT με την απόδειξη αποστολής και το πιστοποιητικό σας για να κάνετε την αλλαγή του ονόματος χωρίς καμμία επιβάρυνση.



4. Έχω στείλει έμβασμα με την υπηρεσία cash to cash και θέλω να πάρω τα χρήματά μου πίσω. Μπορώ;


Απάντηση:

Αν το έμβασμα είναι ήδη πληρωμένο προφανώς δεν μπορείτε. Στην περίπτωση που δεν έχει πληρωθεί προσέρχεσθε στο κατάστημα αποστολής της KMT με την απόδειξη αποστολής και το πιστοποιητικό σας για να πάρετε τα χρήματά σας πίσω (ποσό αποστολής και την προμήθεια).



5. Έχω στείλει έμβασμα με την υπηρεσία cash to bank και θέλω να διορθώσω τα στοιχεία του εμβάσματος ή να πάρω τα χρήματά μου πίσω. Μπορώ;


Απάντηση:

(i) Διόρθωση στοιχείων εμβάσματος:

Για να γίνει διόρθωση στοιχείων του εμβάσματος θα πρέπει να υπάρχει ειδοποίηση από τη συνεργαζόμενη τράπεζα ότι κάποιο από τα στοιχεία του εμβάσματος δεν είναι σωστό και επομένως το έμβασμα δεν μπορεί να πιστωθεί στο λογαριασμό. Τότε κατόπιν επικοινωνίας με τον αποστολέα προβαίνουμε σε διόρθωση στοιχείων. Σε περίπτωση διόρθωσης στοιχείων, η τράπεζα θα χρεώσει κάποια έξοδα.

ii) Επιστροφή χρημάτων εμβάσματος:

Έχουμε τη δυνατότητα να ζητήσουμε από τη συνεργαζόμενη τράπεζα την επιστροφή του εμβάσματος. Η συνεργαζόμενη τράπεζα θα μας επιστρέψει τα χρήματα μόνο εφόσον δεν έχουν ήδη πιστωθεί στο λογαριασμό του δικαιούχου. Σε περίπτωση επιστροφής εμβάσματος, η τράπεζα θα χρεώσει κάποια έξοδα.



6. Δεν βρίσκω κατάστημα της KMT στην περιοχή μου και θέλω να στείλω χρήματα. Υπάρχει κάποιος τρόπος να εξυπηρετηθώ;


Απάντηση:

Θα πρέπει να είσαστε ήδη πελάτης της KMT και επομένως κάτοχος της KMT κάρτας πελάτη και το ποσό του εμβάσματος να μην υπερβαίνει τα 1000€. Με αυτές τις προϋποθέσεις, θα μπορείτε να εξυπηρετηθείτε ως εξής:

Αποστολή εμβάσματος με την υπηρεσία cash to cash:

(α) Τηλεφωνείστε στο 2105202330 ή 2105202332. Προσοχή το τηλέφωνό σας δεν πρέπει να έχει απόκρυψη και πρέπει να είναι το ίδιο με εκείνο που έχετε δηλώσει κατά την έκδοση της KMT κάρτας πελάτη. Στη συνέχεια θα επιλέξετε μία από τις πιο κάτω τράπεζες (Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος, Alpha Bank, Τράπεζα Πειραιώς) και το προσωπικό της KMT θα σας δώσει τον αντίστοιχο αριθμό λογαριασμού.

(β) Θα πρέπει να καταθέσετε το ποσό συν τα έξοδα αποστολής στο λογαριασμό της επιλεγμένης τράπεζας. Απαραίτητα, στην κατάθεσή σας, θα πρέπει να αναφέρεται το όνομα του αποστολέα, όπως έχει καταγραφεί κατά την έκδοση της κάρτας του καθώς επίσης και ο αριθμός της KMT κάρτας πελάτη, της οποίας κάτοχος είναι ο αποστολέας.

(γ) Μας ενημερώνετε για την κατάθεση που έχετε κάνει και μας δηλώνετε το ονοματεπώνυμο του παραλήπτη, την πόλη και τη χώρα.

(δ) Διεκπεραιώνουμε το έμβασμα και σας τηλεφωνούμε για να σας δώσουμε τον κωδικό αποστολής.

(ε) Μπορούμε να σας παραδώσουμε την απόδειξη πληρωμής με τον τρόπο που θα μας υποδείξετε (π.χ. e-mail ή fax).